preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Petar Zrinski" Čabar

Login
Korisni linkovi

UPISI U SREDNJU ŠKOLU


E-lektira


Ministarstvo znanosti,
obrazovanja i športa


Agencija za odgoj
i obrazovanje


Sustav za upravljanje standardiziranim
skupinama podataka

Portal za škole
MOJA ŠKOLA - EKO-ŠKOLA


Muzej grada Rijeke
Priloženi dokumenti:
CCF23052016 00000.jpg

Oglasna ploča
CARNet
Sigurnost na mreži

Kroz nastavu informatike i drugih predmeta promičemo sigurno ponašanje na mreži i na internetu.

Pet za net

CSI - Centar za sigurniji internet

Pošaljite nam e-mail

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 2. 2012.

Ukupno: 411207
Danas: 47
Mali ekolozi
Video uradci ekologa
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Grad Čabar

Priloženi dokumenti:
Svjetski dan citanja naglas.docx

Učenički radovi

Virtualna šetnja galerijom Vilima Svečnjaka u Čabru

(Autorica: Nives Urh)


Jan Kocet i Matej Košmrl: TrashGO - 2. mjesto na državnom Infokupu 2017.

6. razred PŠ Gerovo - Trening životnih vještina (Križaljke)

Priloženi dokumenti:
TrashGO.exe
TZV krizaljke2018.pdf

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROJEKT GRAĐANSKOG ODGOJA: "ŽIVIMO U SVIJETU RAZLIČITOSTI"
Autor: Ksenija Petelin, 30. 11. 2020.

Učenici Lukas Ožbolt, 7. razred, Tea Štimac, Lara Turk i David Turk , učenici 8. razreda iz Čabra predstavili su projekt „Živimo u svijetu različitosti“ na županijskoj smotri projekta iz Građanskog odgoja i obrazovanja. Odlukom Državnog povjerenstva projekt predstavljen na županijskoj razini koje je selekcioniralo županijsko povjerenstvo ujedno se smatra i projektom državne razine.

Učenici su rad na projektu započeli potaknuti crtežima i pisanim tekstovima  djece izbjeglica i migranata koju su u 2017. godine boravili u sportskoj dvorani naše škole, a koji govore o njihovim iskustvima vezanim uz ratna stradanja u zemljama iz kojih dolaze kao i iskustvu tijekom putovanja u Europu.


Radeći na projektu  nalazili su vrlo različite pristupe vezane uz odnos prema izbjeglicama i migrantima. Tema kojom su se bavili ima više dimenzija, a obuhvaća različite razine vlasti od europske, nacionalne, regionalne do lokalne. Učenici su analizirali pozitivne i negativne strane trenutne politike i moguća rješenja.

Analizirajući dobre i loše strane politika opredijelili su se  za rješenje kojim će  raditi na ostvarenju vlastitih prava, a da pritom uvažavaju prava drugih, učiti o tome kako na koji način  upoznati druge kulture te spoznali da su različitosti naše bogatstvo.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju